نحوه فعال‌سازی لایسنس‌ در وب سایت جدید

امتیاز دهید.
کاربران گرامی وب سایت مکس ترمز (MaxTerms)

در صورتی که از کاربران قدیمی وب سایت هستید و قبلا اقدام به تهیه دوره یا دوره‌ها کرده اید، و در حال حاضر دسترسی به دوره‌ها ندارید لطفا جهت دریافت و فعال سازی لایسنس پروسه زیر را انجام دهید:

  1. روی تب عضویت و ورود در بالا سمت راست وب سایت، کلیک کرده و وارد پنل کاربری خود شوید؛
  2. به منوی دوره‌های من مراجعه نمایید، و در صورت مشاهده دوره‌های آموزشی، روی آن کلیک نمایید و کد لایسنس خود را به صورت سیستمی دریافت نمایید.
  3. در صورتی که در منو دوره‌های من، دوره‌ای به شما اختصاص داده نشده، طی ارسال تیکت پشتیبانی از طریق منوی تیکت‌های من، درخواست فعال‌سازی دوره‌های خود را اعلام نمایید.
  4. بعد از فعال‌سازی دوره توسط پشتیبان، از طریق منو دوره‌های من کد لایسنسی که به شما اختصاص داده شده است را به صورت سیستمی دریافت نمایید.

 

نکته 1: این فرآیند مربوط به مشتریان قدیمی می‌باشد که دسترسی به دوره‌های آموزشی خود ندارد.

نکته 2: مشتریان جدیدی که قصد خرید دوره‌ها را دارند، می‌بایست از طریق منوی دوره‌های آموزشی در منوی اصلی وب سایت اقدام به خرید دوره نمایند.

نکته 3: در طی روزهای آینده، قابلیت خرید دوره‌های آموزشی و دیگر امکانات وب سایت جدید، به تدریج در دسترس عزیزان قرار خواهد گرفت.

نکته 4: جهت پخش ویدیوها، بعد از نصب نرم‌افزار روی گوشی یا کامپیوتر، دیگر نیازی به اتصال به وب‌سایت ندارید، و پخش ویدیوها از طریق نرم‌افزار نصب شده انجام می‌پذیرد.

نکته 5: بعد از مشاهده کامل یک ویدیو، ویدیو بارها امکان نمایش را بدون نیاز به مصرف اینترنت و دانلود فایل دارد. (تنها اتصال به اینترنت کافیست).

نکته 6: در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا پرسش سوالات، لطفا به بخش پشتیبانی تیکت زده و پاسخ خود را دریافت نمایید.

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
Please select listing to show.
شبکه‌های اجتماعی
Maximum file size: 100 مگابایت
عکس پرسنلی خود را نهایتا با حجم 100 مگابایت و فرمت jpeg آپلود کنید.