عملیات کاری

امتیاز دهید.
عملیات کاری

در کتاب «مکس تست» اکثر تست ها توسط مؤلف، تألیف شده است و علاوه بر آن تست‌های آزمون های مختلف مانند کارگزاری و کارشناسی رسمی دادگستری قید شده است. برای حفظ امانت، پاسخنامه مربوطه عیناً درج شده و در پاورقی کتاب توضیح داده شده است که این پاسخنامه توسط سازمان سنجش یا مرکز مشاوران قوه قضاییه منتشر شده و ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد که لازم است با متن قوانین و مقررات مطابقت داده شود. به عبارت دیگر، تقریباً تست‌های تألیفی مؤلف فاقد اشکال و تست‌های آزمون‌ها دارای ایرادات جزئی است.

از مواردی که باید به آن توجه نمود سئوال ۷۴۶ «مکس تست» مربوط به آزمون کارگزاری سال ۱۴۰۱ هست که اگر کلیه اجزاء و قطعات متشکله یک دستگاه به صورت سوار نشده، وارد شده باشد که سوار کردن قطعات وارده نیاز به برش، خَم‌کاری، سوراخ‌کاری، جوش‌کاری و پَخ‌کاری داشته باشند «این قطعات، چون تحت عملیاتِ کاریِ بیشتری قرار می‌گیرند، مشمول قاعدهٔ ۲(الف) نشده و در ردیف اجزاء و قطعات دستگاه و با رعایت یادداشت‌های قسمت و فصل در ردیف‌های مربوط به خود» قابل طبقه‌بندی می‌باشند و لذا گزینهٔ (۲) صحیح‌تر خواهد بود.

همچنین در خصوص مبلغ مربوط به تبصره (۴) ماده ۱۴۴ قانون امور گمرکی، عدد ۲۵۰ میلیون ریال صحیح است که قبلاً توضیحات لازم داده شد و اعلام گردید که می توانید از ویدئوهای مکس ترمز آپارات مجدداً ملاحظه کنید.

لینک پخش ویدیو توضیحات درخصوص قانون امور گمرکی

برای اطلاع از آخرین اخبار و تغییرات و همچنین تماشای ویدیوهای مربوطه، حتما عضو کانال آپارات مکس ترمز شوید.

با تشکر

 

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
Please select listing to show.
شبکه‌های اجتماعی
Maximum file size: 100 مگابایت
عکس پرسنلی خود را نهایتا با حجم 100 مگابایت و فرمت jpeg آپلود کنید.